Prezentare soluție software registratură
Despre docExpert
docExpert este o soluție scalabilă și flexibilă de registratură electronică ce menține în cadrul aceleași aplicații, un registru intrări-ieșiri, evidența deciziilor și hotărârilor, contractele încheiate cu beneficiari/furnizori și evidența ordinelor de plată emise de către firma dumneavoastră.
Comandă docExpert Descarcă demoRegistru intrări-ieșiri
Aplicația docExpert conține un registru electronic de înregistrare a corespondenţei organizației dumneavoastră.
Evidență decizii și hotărâri
Soluția noastră software permite înregistrarea deciziilor și hotărârilor emise în cadrul firmei dumneavoastră.
Contracte furnizori/beneficiari
docExpert menține evidența derulării contractelor încheiate cu furnizorii și beneficiarii dumneavoastră.
Ordine de plată
Aplicația oferă posibilitatea înregistrării ordinelor de plată emise de către firma dumneavoastră.
Facilitățile aplicației
Acces securizat
Accesul în aplicație se realizează pe bază de utilizator și parolă.
Stocare documente
Stocarea documentelor scanate, direct în baza de date.
Acces concurențial
Număr nelimitat de utilizatori, bază de date comună.
Siguranța datelor
Soluția permite crearea și restaurarea copiilor de siguranță.
Gestiune firme multiple
Aplicația permite gestionarea înregistrărilor pentru firme multiple.
Asistență software
Asistență software (ajutor) în limba română, inclusă în aplicație.
Interfață intuitivă
docExpert oferă o interfață ergonomică și intuitivă.
Raportare
Aplicația conține rapoarte utile pentru o mai bună interpretare a datelor.
Căutare date
În cadrul aplicației se pot filtra și sorta înregistrările după anumite criterii.
Export date
docExpert permite exportul datelor pentru o utilizare ulterioară în cadrul altei aplicații.
Alertare și notificări
Aplicația oferă posibilitatea de a primi notificări privind expirarea contractelor.
Expediere prin e-mail
Din docExpert se pot expedia ca atașamente o serie de documente.
Registru intrări-ieșiri
Aplicația docExpert conține un registru electronic de înregistrare a corespondeței organizației dumneavoastră.
La înregistrarea unei intrări în registru, aplicația stochează următoarele informații:
La înregistrarea unei ieșiri în registru, aplicația stochează următoarele informații:
Evidență decizii și hotărâri
Soluția noastră software permite înregistrarea deciziilor și hotărârilor emise în cadrul firmei dumneavoastră.
La înregistrarea unei decizii în registru, docExpert stochează următoarele informații:
La înregistrarea unei hotărâri în registru, aplicația stochează următoarele informații:
Contracte furnizori/beneficiari
docExpert menține evidența derulării contractelor încheiate cu furnizorii și beneficiarii dumneavoastră.
La înregistrarea unui contract, aplicația stochează următoarele detalii: